Crowe Foederer start campagne met Louis van Gaal
Accountants- en adviesorganisatie Crowe Foederer start met een nieuwe wervingscampagne, waarin voetbalcoach Louis van Gaal de hoofdrol speelt.
Verder groeien in medewerkers blijft een speerpunt om aan toenemende kwaliteitseisen en groeiende vraag naar de diensten te kunnen blijven voldoen, stelt het kantoor. Daarom start Crowe Foederer met een nieuwe 'á la Louis'-campagne, waarvan voetbalcoach Louis van Gaal het gezicht is.
Van Gaal is naar eigen zeggen "zeer vereerd" om het gezicht van de campagne te zijn, "want als er één bedrijf eerlijk en duidelijk moet zijn, dan is het wel een accountantsorganisatie", aldus de filosofische coach.
Magneet
Volgens Crowe-ceo Johan Daams is Van Gaal "de magneet" van de campagne, die gaat over leiderschap, talentontwikkeling, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid. In de campagne-uitingen vertellen ook medewerkers van het kantoor zelf over de manier waarop ze hun werk uitvoeren en naar hun vak kijken.
De campagne moet bijdragen aan de landelijke naamsbekendheid van Crowe en vooral de arbeidsmarkt verder vergroten. "Op een manier die bij ons past: met vakkennis, no-nonsense, recht door zee, respect, aandacht voor het individu, het team en oog voor maatschappelijke verantwoordelijkheid", meent Daams.
Resultaten
Crowe Foederer behaalde in 2023 een omzet van 84 miljoen euro, veertien procent meer dan het jaar ervoor. De overall groei in 2023 is voor minstens tien procent afkomstig uit autonome groei, aldus Crowe.
Ook sloot het kantoor Wijs Accountants uit Eindhoven zich vanaf januari vorig jaar bij Crowe Foederer aan. Inmiddels telt de organisatie acht vestigingen en zo'n 660 medewerkers.
Gerelateerd
KPMG werkt met Emma at Work aan gelijke kansen voor jongeren met een fysieke aandoening
KPMG is een samenwerking gestart met Emma at Work, een stichting die zich inzet voor jongeren met een chronische fysieke aandoening. Doel is om de kloof voor deze...
Wat je van een blinde man kan leren over starters begeleiden
Starters begeleiden gaat om het zien van potentie en mensen helpen om zich te ontwikkelen, aldus Annebeth Roor, die tijdelijk een koffiebedrijf in Nepal ondersteunt.
Bedrijfscultuur belangrijk voor aantrekken medewerkers
Werkgevers zien de eigen bedrijfscultuur als een belangrijke factor bij het aantrekken van nieuw talent. 39 procent van de werkgevers denkt dat hun bedrijfscultuur...
Prooi of jager tijdens de consolidatieslag
De belangrijkste uitdaging in de accountantssector is een tekort aan human capital. In hoeverre speelt een andere belangrijke trend, de consolidatieslag, daarbij...
Accountantstekort in VS loopt sterk op, bedrijven stellen cijfers uit
Er is een groeiend tekort aan accountants in de VS, waardoor veel bedrijven zich zelfs genoodzaakt zien de publicatie van hun jaarcijfers uit te stellen.