KPMG brengt na 10 jaar weer reclamespots uit
KPMG heeft een reclamespot uitgebracht in de Verenigde Staten over vrouwelijk leiderschap. De reclamespot is de eerste uit een nieuwe reeks reclames die in de komende tijd zal verschijnen.
In de reclamespot zien we professionele golfer Stacy Lewis een golfbal door een glazen plafond heen schieten. De spot eindigt met de slogan "KPMG. Continuing our commitment to the next generation of women leaders." Naast haar staat Phil Mickelson, ook een professionele golfer, die regelmatig tijdens zijn wedstrijden als onderdeel van een sponsordeal met KPMG een golfpet draagt met daarop het logo van KPMG.
Onlangs bleek uit Nederlandse onderzoek dat accountantskantoren weinig aan marketing doen in vergelijking met andere branches. KPMG-ceo John Veihmeyer over de reclames: "Onze campagne gaat over het inspireren van mensen, en mensen aanspreken over hoe belangrijk het is om vrouwen verder te helpen en meer invloed te geven op de arbeidsmarkt, om hun goede kansen te geven om te werken aan hun carrière."
Gerelateerd

De 'visitekaartjes' van de top 30 accountantskantoren
In de nieuwe Trends in Accountancy staat, zoals gebruikelijk, een top 30 van de grootste accountantskantoren in Nederland. Wat zijn de overeenkomsten en vooral de...
'Snelgroeiende zakelijke dienstverleners investeren meer in marketing'
Zakelijke dienstverleners die meer tijd en geld aan business development en marketing spenderen, presteren beter dan hun branchegenoten. Deze koplopers zijn effectiever...

PwC benoemt creatief directeur
PwC heeft ervaren reclamemaker Rodger Beekman aangetrokken. Hij gaat als creative director het Experience Center van PwC “voorzien van innovatieve, creatieve en...

Meeste mkb-kantoren hebben geen social mediastrategie
De meeste mkb-accountants maken nog geen gebruik van social media. De interesse is er, maar het ontbreekt aan een duidelijke strategie. Dat blijkt uit onderzoek...
Geen reclameborden meer langs het veld
Waar het ooit begon met een Speurder, zoals je die soms nog achterop de krant tegenkomt, zijn accountantsorganisaties na het breken van de ban in 1987 stevig aan...